Biežāk uzdotie jautājumi

Pēdējo reiz atjaunoti 28.08.2018.
Veicot jaunu reģistrāciju, pēc e-pasta un paroles ievadīšanas uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta ziņaar lūgumu apstiprināt reģistrāciju atverot e-pastā norādīto saiti. Ja šādu e-ppastu neesat saņēmis lūdzam pārbaudīt 'mēstuļu', jeb 'spam' mapīti.Ja arī tur šādu e-pastu neesat saņēmis pēc 24h Jums šis apstiprinājuma e-pasts atnāks atkārtoti. Vai arī rakstiet mums uz info@elize.lv un mēs Jums palīdzēsim!
Ja jums nepieciešama palīdzība vai radušies citi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot uz e-pastu elize@elize.lv, vai zvanot 27068973.
Jā, iegādāto preci ir iespējams atgriezt 14 dienu laikā no tās iegādes brīža, rakstot mums uz e-pastu elize@elize.lv. Lai atgrieztu preci ir jābūt saglabātam preces oriģinālajam iepakojumam. Nauda par preci tiks atgriezta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Par mūsu interneta veikalā iegādātajām precēm variet norēķināties ar PayPal vai MasterCard un VISA norēķinu kartēm. Ja vēlaties veikt apmaksu ar rēķina starpniecību, lūdzam rakstīt uz e-pastu elize@elize.lv .
Pasūtījumus sakomplektējam 2 darba dienu laikā, atkarībā no konkrētā perioda noslodzes, savukārt preču piegāde parasti aizņem 3 darba dienas - atkarībā no izvēlētā piegādes veida un Jūsu atrašanās vietas.
Preču piegādes izmaksas izvēloties Omniva vai Latvijas pasta pakalpojumus ir 3.50 EUR, neatkarīgi no preces svara vai izmēra. Ja jūsu pasūtījuma kopsumma pārsniegs 50.00 EUR, jums tiks piemērota bezmaksas piegāde. Preču saņemšana kādā no mūsu veikaliem ir bez maksas.
Pasūtījumiem piedāvājam 3 iespējamos piegādes veidus: 1) Omniva pakomāti 2) Latvijas pasts 3) Preču izņemšana kādā no mūsu veikaliem.